Saturday, September 17, 2011

Ada dara,lu kolot.Betol??

Assalamualaikum semua...
Hujung-hujung minggu ni aku nak cerita sikit tentang gadis-gadis zaman sekarang.Bukan semua.Mungkin segelintir kecil.

video

Pertama sekali,sila abaikan kata-kata kasar kat atas.
Ada dara,lu kolot.Takda dara tak kolot la??Macam tu??Astagfirallahalazim.Sapa yang cakap ni??Perempuan bangga takda dara??Kalo ada yang berfikiran macam tu,sila buang jauh-jauh.


Ni la tanda-tanda akhir zaman.Bila keseronokan dunia melebihi akhirat.
*Eh cakap macam ustaz pulak mamat nie*
*Ok aku ngaku aku bukan ustaz dan aku jugak tak cukup baek.Tapi apa salah kalo kita share ilmu yang bermanfaat sama-sama untuk kebaikan*

Rasulallah SAW sendiri memartabatkan wanita di tahap yang tinggi tapi napa kita sendiri yang nak jatuhkannya??
Tepuk dada,tanya iman=)

To all girls out there,please read this wisely :

pict credit to : monologues of a sinner

sincere for all beloved girls out there=) ehem..


10 comments:

Tulus Sweet said...

baru je buat entry pasal benda mcm ni..lol~ huhu

Mawar berduri said...

bila rasa malu di biarkan mati .. ini lah yg terjadi .. huhu ..

Budak Kampung said...

tulus sweet : btol??^_^

mawar berduri : ia..moga sama-sama ambil iktibar=)

adrenalina said...

harap2 kita yang membaca ni dapat manfaat dan pengajaran... setiap gadis perlu ada sifat pemalu... kita tidak perlu malu untuk menjadi pemalu...tak perlu rasa kurang yakin bila kita malu..kerana dengan malu kita menjaga maruah diri kita

acheeqa farhana said...

smoga dijauhkan la dr bnd2 cmni..sgt memalukan..huhu

Budak Kampung said...

adrenalina : malu itu penting.kalo kena pada tempat.Fikir2kan=)

acheeqa farhana : amin..

halila Ibrahim said...

ermmm ... melampau la budak2 sekarang ... akak yg dh kawen ni plak rasa malu .. melampau tau ... mau kena pelembang kot..

alexa yussida said...

bila mana manusia bertuhankan nafsu..inilah hasilnya kan...astaghfirullahalazim..

bila blog bercerita said...

hopefully kesucian diri ini terpelihara buat si dia yg halal bg ku...

Budak Kampung said...

halila ibrahim :pelempang ja..xpayah biaq dh tu=)

alexa yussida : a'ah,kalo kita menjadikan diri sbgai hamba nafsu,mcm tu la jadinya..

bila blog bercerita : insyaAllah,amin...