Sunday, March 25, 2012

Suku akhir piala FA

Semalam berlangsungnya perlawanan suku akhir piala FA dimana TV1 menyiarkan perlawanan antara Kedah dengan T-Team.Di sebabkan aku takda kat aloq staq,so aku hanya bleh tengok live kat depan tv ja.Secara keseluruhan aku tengok kedua-dua pasukan masih mempamerkan aksi yang kurang memberangsangkan.Position boleh dikatakan seimbang.


Banyak peluang-peluang yang terhidang gagal disempurnakan.Takda luck mungkin.Sepakan Safi terkena palang dan nyaris-nyaris nak gol!!ouuuuh,rugi. 


Semangat macam ni la yang kita mau.

Apa-apa pun harapnya Kedah bangkit untuk membenam T-Team kat Ganu hari selasa ni.Pulon Kedah Pulon.We always support you!!!Biaq jasa jadi kenangan.Kedah pantang kalah:)oiiiih2

video
Layan dulu lagu ni!!haha


Lain-lain keputusan :

Sime Darby 3-2 Johor FC 
Terengganu 1 - 0 Lions Xii
KL SPA 0 - 3 Kelantan

Pict kredit to :Hijaukuning.com



5 comments:

::Mastura Zakaria:: said...

frust gak tengok kedah semalam.... byk peluang buleh rembat....xpa la, ada rezeki kot kat ganu nanti..pulun kedah pulun.

Bidadari Syurga said...

aamboi... semoga yg berjaya jgn bikin yg kalah nanes ok...

aienzunnur said...

nti menang la 2..hihi...kelantan 3-0 ye? hehe..banggo ni

Budak Kampung said...

mastura zakaria:yup,rembat bnyak mna pn kalo xda rzki xgol gak..tak gitu??hehe

Budak Kampung said...

Bidadari syurga : amboi3..xnangis aiiiih:)

aienzunnur:a'ah 3-0..:)