Thursday, October 20, 2011

Bila lelaki peluk lelaki

Picture nie aku ambek dari Doodle Dakwah :




Kepelikan yang sering berlaku dalam masyarakat Islam kita.Kalau perempuan peluk ngan lelaki yang bukan mahram,pegang-pegang tangan tak pelik pulak.Haii,dunia-dunia..

Semoga kita semua terlindung dari segala perkara-perkara yang mungkar.Amin:)

p/s : peringatan untuk semua dan diri sendiri jugak.

Mungkin entri lama yang aku buat dulu ada sangkut-paut kot : Boleh saya pegang awak tak??

7 comments:

hafiz hafizol said...

hehehe... aku relaks je peluk2 member laki aku.. ade aku kesah pandangan orang.. haha

Mawar berduri said...

hehe .. btl2, tp klu perempuan peluk perempuan masyrkt blh terima dgn seadanya..

bila blog bercerita said...

hahahaahha....tah lah yeee....mungkin sbb lelaki jrg nak berpeluk dgn kaum sjenis kot...p xpelik pon law nmpk pmpuan peluk pmpuan...

Budak Kampung said...

hafiz hafizol : haha...terbaek=)

mawar berduri : errrr...ya kot

Budak Kampung said...

bila blog bercerita : err,sebb slalu buat kot.Tu yg nmpak x pelik..^_^

kak zmah said...

Normallah kalau tidak disertai dengan niat lain...

H Y D E said...

mentaliti masyarakat kan.

aku berpeluk juga dengan member aku. peluk persahabatan. bukannya ada niat lain. peduli apa dengan sekeliling. bukannya offensive pun ^^