Tuesday, October 25, 2011

Nota untuk future wife=)ehem....~•♥•~




~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~

Andai engkau ditakdirkan untukku
Ku harap kau boleh menjadi pendamping buatku dan anakku
Kau boleh menjadi pemangkin yang baik dalam rumah tangga kita
Kau boleh mencintai aku apa adanya
Dan boleh menyikapi kekuranganku dengan penuh kebijaksanaan

~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~

Kerana..
Aku hanya mengharapkan seorang isteri yang solehah dalam rumah tanggaku
Yang boleh selalu membawa aku ke jalan yang diredhaiNya jika aku tersesat
Jalan yang menuju syurgaNya bersama dirimu

~♥~ InsyaAllah, amiin ~♥~
 

nota kaki : entri ni aku ambik kat blog member aku.Aku ubah sikit.
nota kaki lagi : bulan 12 neh sorang member kg aku dah nak kawen.aku??lambat lagiii.hehe
lagi nota kaki: aku ada suka kat sorang tu.Tapi dia tak taw.Harap2 dia tak baca blog aku=)kih3

13 comments:

ShahzCudin said...

berdoalah semoga ada jodoh antara korang..

Miss Red said...

kenapa x bg tahu kat si dia terus....ehem2..:)

Ingin Tahu said...

ehem...sape tu??

Budak Kampung said...

ShahzBudin : insyaAllah..

Miss Red : owh...xsmpai msa lg...bnyak lg cita2 yg xtrlaksna..hehe

Budak Kampung said...

Ingin Tahu : tak perlu tahu:)

deena awanis said...

bagi tahu laa dia ko suka dia..kalau tak bagitahu, mana dia nak tahu..=P

Budak Kampung said...

dop leh gi..dop sapa maso lg deh:)

Gadis Manja said...

sape??adakah sye?.......kidding

Mawar berduri said...

hehe .. moga jodoh yg tercipta utk mu adalah yg terbaik dari-Nya ^_^ ...

wahida said...

mudah2an akan jumpa yg sesuai nnt...amin..

salam kenal..terus follow sini...

Budak Kampung said...

gadis manja : err..err...

mawar berduri : amin...

wahida : slam knal jgak:)

elisa amirah said...

kalau ada jodoh xkemana ;)

Budak Kampung said...

iyaaaa=)